OnzeSchool

Directie

Na drie jaar duo-directie ben ik sinds 1 september 2023 de directeur van deze prachtige buurtschool in Bussum. Hiervoor werkte ik al meerdere jaren op de Gooilandschool als teamleider/intern begeleider.

Samen met het team en het bestuur hebben we ambitieuze doelen geformuleerd, die ook in ons schoolplan staan. Wij willen dat de Gooilandschool een aantrekkelijke school is en blijft voor leerlingen, ouders en onderwijsprofessionals. We willen een innovatieve school zijn, waar kwaliteitsverbetering vanzelfsprekend is, mooie tradities worden gekoesterd en waar iedereen met plezier werkt, helpt, leert en speelt. Van samenwerken naar samen leren en leren van elkaar. Dit sluit aan bij de fase van ontwikkeling waarin we als team zitten en de professionele cultuur die we met elkaar nastreven.

Het allerleukste van directeur zijn op de Gooilandschool is en blijft de aanwezigheid en het contact met de kinderen. Elke dag is anders en elke dag weer word ik ontzettend blij van al die kinderen die voorbij komen. De nieuwsgierigheid, de vragen, de initiatieven, de leerprocessen, de flexibiliteit, de puurheid, het plezier en alle strubbelingen, dat maakt mijn werk niet alleen heel leuk en uitdagend, maar ook heel waardevol.